Assisted Docking System

Az új Assisted Docking System technológia egy teljesen új szintű irányítást biztosít a kapitány számára, ami egy újabb fontos lépés az öndokkolás és a könnyebb hajózás felé. Kompenzálja a szél és az áramlás hatását, valamint segíti a szűk helyekre való beállást.

Tovább az angol nyelvű cikkre ...

(2021.04.17.)

Glass Cockpit System

A Glass Cockpit System egy többfunkciós, érintőképernyős kijelző: egyetlen interfészen keresztül összegyűjti és megjeleníti az összes járművezetői információt. A Volvo Penta elektronikus hajóvezérlő rendszerrel (EVC) integrált Glass Cockpit System teljes körű áttekintést és vezérlést nyújt a navigációs és motoradatokról, a kiegészítő opciókkal együtt. A kijelzők hét méretben kaphatók, 7 "-től 24" -ig, teljesen testreszabható kijelzőelrendezéssel.

Tovább az angol nyelvű cikkre ...

(2021.04.17.)

Kis károsanyag-kibocsátású kétütemű technológia: a TLDI®

Közel egy év telt el azóta, hogy egyik cikkünkben az E-TEC® technológiát boncolgattuk. Mivel ezt a nagysikerű környezetbarát technológiát nagy teljesítményű kétütemű csónakmotorokon használják, megnéztük, mit tud ezen a fronton a Tohatsu TLDI® rendszere. Azért is esett erre a technológiára a választásunk, mert a TLDI® a bemutatásának évében elnyerte a német Motorbooating magazin újságírói díját.

Bővebben ...

Górcső alatt a 15 lóerős csónakmotorok

Összehasonlító és teszt cikkeink olyan sikeresek és olvasottak, hogy olvasóink kérésére jelen cikkünket is a kis teljesítményű csónakmotorok összehasonlításnak szenteljük. Miután nem adódott lehetőségünk arra, hogy több gyártó modelljeivel vízre szálljunk, a német Boot magazin segítségét vettük igénybe.

tovább >>